Fogyni gumiszalag,

Fogyás gumiszalag, Edzés gumiszalaggal - Fogyókúra | Femina

A gumiszalag az alakformálás egyik legegyszerűbb eszköze, csak tudni kell, hogyan érdemes használni. Hatékonysága abban rejlik, hogy olyan izmokat dolgoztat meg, amiket a hétköznapokban alig használunk.

Ilyen a nagy és fogyni gumiszalag középső farizom is. Gumiszalagos popsi edzések Gyenge, közepes vagy erős ellenállású fogyni gumiszalag kínálnak a sportáruházak. Állóképesség és erőnlét függvényében is mérlegelni kell a választást, és átgondolni, milyen izomcsoportokat mennyire szeretnél megdolgoztatni.

Keresés az oldalon

Fotó: Getty Images Hungary Az alsótest és a fenék formálásának egyik fogyni gumiszalag módja, ha a megfelelő flexibilitású gumiszalagot a bokád köré helyezed, majd felváltva hátrafelé húzod a lábaidat a képen látható módon. Az ellenállás függvényében aktivizálódnak az alsótesti izmok. Minél feljebb helyezed a szalagot, annál nehezebb a gyakorlat. Ebből 5xös sorozatot ajánlott végezni, ami 5 percig tart.

Fotó: Getty Images Hungary A fenék oldalsó izmainak átmozgatásához oldalirányú mozgás végzése szükséges. A szalagot helyezd a bokádra, majd jobbra és balra is emelgesd a lábaidat.

Csajok Fogyókúra és Életmód Klubja!

A gumiszalag pozicionálásával, illetve fogyni gumiszalag vagy erős ruganyosságával könnyíthető vagy nehezíthető a mozdulat. Ebből is ajánlott 5x15 darabot végezni, váltott lábbal, melynek időtartalma szintén 5 perc.

fogyni gumiszalag

Fotó: Getty Images Hungary Ha a gumiszalaggal guggolást szeretnél végezni, helyezd a vádlid köré, majd állj vállszéles terpeszbe és kezdd enyhén szélesíteni az állásod, míg a gumiszalag engedi. Utána told hátra a fenekedet, a csípőd legyen a térdekkel egy vonalban, majd egyenesedj vissza a kezdőállásba. Fotó: Getty Images Hungary A lovaglóállás is nagyon hatékony gyakorlat.

Netamin Tuti Fogyás Fitneszszalag

Már napi fél perc is sokat számít, idővel növelhető ennek az időtartama. Hasonlóképp kezdődik, mint az előbbi guggoló gyakorlat, ám a szalagot érdemes a combok köré tenni.

fogyni gumiszalag

Ennek lényege a statikusság, azaz a mozdulatlanság, a sarkakat kell terhelni, feszíteni a hasizmot, a farizmot és a combizmot. Fotó: Getty Images Hungary Formás fenekeket eredményez a képen látható gyakorlat.

fogyni gumiszalag

Feküdj a hátadra, majd tedd a szalagot a térdek fölé és húzd fel a lábaidat 45 fokba. A karokat helyezd a tested mellé és told fel a csípődet. Az egyik, majd a másik lábadat nyújtsd ki a levegőbe anélkül, hogy letennéd a földre a sarkadat.

  • Méregzsírégető vélemények
  • Ismerkedjünk meg az eszközökkel – Harmadik a gumiszalag – Fogyókúhogy-vagy.hu

Mindkét lábon 5x8-as sorozatban végezd a gyakorlatot, ami 3 percet vesz igénybe. Emeld a lábad behajlítva a csípőd vonaláig, majd engedd vissza kiindulóhelyzetbe, közben feszítsd a hasad és a feneked.

fogyni gumiszalag

A gumiszalag a két láb között feszül, úgy dolgoznak az izmok, mintha csak súlyokat helyeztél volna a bokádra. Mindkét lábadon végezd el szer a gyakorlatot, ami 1 fogyni gumiszalag vesz igénybe.

Lehet, hogy érdekel