Fogyás globális.

A porok veszítettek népszerűségükből Ha január, akkor fogyókúra A januári hónap nagy nyertesei a fogyókúrás készítmények: az ünnepi szezon után másfélszer nagyobb értékben fogy belőlük— állapította meg a Nielsen. A társaság adataiból az is kiderül, hogy az értékesítések több mint kilenctizede a drogériákban történik.
Ez az arány pedig egyre nő. A felnőtt lakosság közel kétharmada túlsúlyos, egyik globális kutatásunk szerint viszont fogyás globális magyaroknak csupán a fele kostet eco slim volt úgy, hogy gondja fogyás globális a testsúlyával — mondta Dászkál Fruzsina, a Nielsen piackutatási tanácsadója.
A globális felmérésből az is kiderült, hogy a fogyás érdekében az étrend tudatos átalakítására voksol a magyarok 81 százaléka. A fogyókúrás készítmények, úgymint shake-ek, tabletták, porok, a válaszadók 10 százaléka szerint jelentenek reális súlykontroll-lehetőséget. A piackutató társaság adatai szerint azonban januárban a fogyókúrás készítmények forgalma két számjeggyel ugrik meg: decemberében több mint 30 százalékkal nagyobb mennyiségű, közel fogyás globális százalékkal nagyobb értékű fogyott, mint januárjában.
A január ad löketet az ilyen típusú készítmények forgalmának, ami aztán jellemzően áprilisban és májusban jár csúcsra.
Felderítők: kis kütyük, kalóriaégetés, sport Hogyan válassz fogyókúrát? Top 10 zsírégetők nőknek az ben Célja a globális zsírégető, A legjobb zsírégetők Milanovich Domi A környezettudatos emberek 4 fő ismérve Ha valaki fogyni szeretne, az első dolog, ami általában eszébe jut, a futás.
Az éves forgalom értéke Ezek közel kétharmada kapszula. Népszerűbb a nagyobb kiszerelés Ilyenkor januárban lázasan szabadulnánk az ünnepek alatt felszedett kilóktól, és ehhez leginkább a súlykontrollt elősegítő kapszulák segítségével próbáljuk megtenni: az eladások fogyás globális több mint fele ezek forgalmából származik. Szorosan a nyomukban járnak, ám némileg mégis vesztettek részesedésükből a porok, köznyelven shake-alapok körülbelül 40 százalék.
A tabletták, folyadékok, pezsgőtabletták vagy éppen rágótabletták piaci részesedése jóval karcsúbb, alig 6 százalék. A piac a nagyobb kiszerelésű csomagok felé húz: az értékesített kapszulák több mint fele több mint 50 darabos, a shake-alapok között pedig az grammnál nagyobb kiszerelés tarol. Nem bízzuk akárkire a súlykontrollt: a gyártókba vetett hit megingathatatlan, az összértékesítés 90 feletti százaléka márkás termék.
A sajátmárkás készítmények részesedése stagnál. A Nielsen adataiból az is kiderül, hogy az értékesítések több mint kilenctizede a drogériákban történik, a az itteni eladások jelentősége folyamatosan növekszik.
Szerző: Az Én Pénzem.