Rövid távú okos célok fogyás, Tartós fogyás az egészség jegyében: orvosok tippjei súlycsökkentéshez - Dívány

SZÍVDERÍTŐ A fogyáshoz vezető 5 lépés, Jó rövid távú célok a fogyáshoz

Ezt a technikát bármilyen célra alkalmazhatja.

T céljait Úgy érzi valaha, hogy keményen dolgozik, és nem kap semmit cserébe?

A gyakorlat megkönnyítése érdekében használja a könyv függelékében található űrlapot. Soroljon fel legalább 6 okot, amiért el akarja érni a fogyás célját vagy bármely más célt.

fogyókúra ital

Sorolja fel mind a pozitív okokat jól akarok kinézni a karibi vakációhozmind a negatív okokat nem férek bele a nadrágomba.

Pozitív okai: "Mit kapok, ha elérem ezt a célt". Negatív okok: "Mi lesz, ha nem érem el ezt a célt". Fontos, hogy szemléltesse az okait. Ha egyik oka ".

alakít fel karcsúsító központ delhi

Nem férek bele ezekbe a nadrágokba", írja le ezt a látványt olyan képként, amelynek gyomra az öv vagy a derékpánt szélén lóg. Minden oknál fogva töltse ki ezt a megjelenítési leírást. Amint végigjárja ezt a vizualizációs folyamatot, több okra is gondolhat - folytassa előre ezeket a listáján.

mandy davey fogyás

Szánjon percet, és olvassa el a 6 vagy annál több okát a megjelenítési leírásokkal együtt. Melyik egy vagy két ok váltja ki az érzelmileg legenergikusabb választ? A következő napban vegye ki ezt a kártyát, és olvassa el hangosan az okokat és a megjelenítés leírását. A nap végére, geordie partja fogyás előtt és után még mindig érzelmileg felpezsdül és izgatott lesz; gratulálok, most létrehozta saját "Égő vágyát".

fogyhat e a smartlipótól

Jelenlegi célja visszatért egy kívánság, vágy, álom vagy remény felé. Ebben a szakaszban van néhány lehetősége. Először vissza kell térnie az 1. Az első próbálkozások során gyakran előfordulhat, hogy nem fordított elegendő időt vagy energiát a folyamatra.

SZÍVDERÍTŐ A fogyáshoz vezető 5 lépés

Most van itt az ideje, hogy jobbá váljunk - tegyen egy pozitív cselekvési lépést, és adjon neki még egy esélyt. A cél megváltoztatása nem adja fel; A cél megváltoztatása gyakran az egyik legjobb módszer arra, hogy új lendületet adjon magának, motiválva és izgatottan lépjen rövid távú okos célok fogyás.

Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben! A futással való fogyás titka nem a hosszabb táv vagy a gyorsabb tempó, hiszen a ritkább és kevésbé erőteljes futás jelentősebb fogyást eredményezhet! A kulcs az okosabb hozzáállás! Cikkünkben Eric Orton ultramaratonsita zsírégető tippjeit olvashatják.

Ez a technika felhasználható életének más területein, például vállalkozásában karrierjébenszemélyes pénzügyeiben és kapcsolataiban. A könyv további fejezetei részletesen bemutatják, hogyan lehet ezt a technikát használni a személyes célok elérése érdekében. Körülbelül heten voltak, de kettő okozta a legnagyobb szenvedélyt és lendületet. Először akkor, amikor a legkisebb fiam kommentálta, hogy mekkora a gyomrom, és hogy kinéztem-e az alakomat.

  1. Fogyókúrák és trükkök
  2. Ismerje meg, hogy mennyit és miért eszik!
  3. 15 kg fogyás gyakori kérdések
  4. Égő vágyad van-e lefogyni vagy bármilyen célt elérni?
  5. Mell rekonstrukciója fogyás után
  6. De nem mindig nyilvánvaló, hogy miképpen érhetjük ez el.

Ez a megjegyzés volt az a negatív okom, amely a változtatásra késztetett. Ha nem érem el ezt a rövid távú okos célok fogyás, továbbra is hallom ezeket a megjegyzéseket. Másodszor, volt egy szekrényem, tele es nadrággal, és készen álltam arra, hogy kivegyek egy vékonyabb, es nadrágot. Mivel én személy szerint nem szeretem megvetem a ruhákra való pénzt, ezért elkészítettem az összes megtakarított pénz megjelenítését azzal, hogy nem kellett újabb nadrágot vásárolnom.

Ha megvalósítanám ezt a célt, lenne még dollárom arra, hogy azt tegyem, amit a legjobban szeretek - fektessek be.

1. Fontos a pihenés

A második okból az volt a látványom, hogy dollárt fektettem a blue chip részvény 3 részvényébe a portfólió kimutatásomban, ahelyett, hogy a nadrágom a szekrényemben lógott volna.

Noha a személyes vizualizációim nem biztos, hogy motiválnak, ezek a vizualizációk elegendő lendületet, motivációt és ösztönzést teremtenek ahhoz, hogy megváltoztassam étkezési szokásaimat és helyesen táplálkozhassak nem feltétlenül kevesebbetés gyakrabban tornázzak.

Ne feledje, hogy mindegyiknek megvan a saját személyes megjelenítése, amely cselekvésre készteti. Nemcsak a fogyás célom teljesítése miatt kaptam örömet, hanem még nagyobb örömet szereztem azzal, hogy tudtam, hogy a megfelelő napi döntéseket megtehetem annak érdekében, hogy minimalizálhassam a rövid távú azonnali kielégülés szükségleteimet, hogy megfelelhessek egy hosszú távú, több örömteli cél.

Megérte az erőfeszítéseket. További személyes sikertörténetek találhatók ebben a könyvben.

Rudolf Dániel A 3 leghíresebb szovjet szexbotrány A tartós fogyáshoz nem szigorú fogyókúra kell, hanem hosszú távon is fenntartható életmódváltás, rendszeres testmozgás, és a belső egyensúly kialakítása. Az elhízásra, a táplálkozástudományra és a lelki folyamatokra specializálódott szakemberek 18 pontban foglaltak össze mindent, amit a hatékony súlycsökkentésről tudni lehet.

Itt az ideje, hogy cselekedj! Mit fog tenni most, hogy egy pozitív lépést tegyen személyes céljainak elérése érdekében?

Tartós fogyás az egészség jegyében: orvosok tippjei súlycsökkentéshez

Ahhoz, hogy a lendület az ön javára mozogjon, azonnal cselekednie kell. Miután elolvasta ezt a cikket, szánjon rá a következő 30 percre, hogy befejezze ezt az 5 lépésből álló folyamatot az egyik célja érdekében? Nincs 30 perced, szánj 5 percet a folyamat elindítására.

A legfontosabb a cselekvés. Indítsa el most!

fogyás tubeless

Lehet, hogy érdekel